Witam posiadam Subaru Legacy 2.0 GL rocznik 1994 lecz pierwsze zarejestrowabue nastąpiło w 1995r.
Od 2 miesięcy nie jeździłem autem z powody y takiego iż świeci się mi kontrolka check engine i nie mogę zapalić silnika. Po prostu jak go chcę uruchomić to tylko silnik "szarpie" się pod maską lecz nie odpala. Byłem u mechanika (jedynego który się rzekomo zna na subaru)i :
Wymienił mi sondę (zapłaciłem 200zł) lecz okazało się, że to nie to (nadal nie mogę odpalić auta)
Stwierdził, że nie może się podłączyć do komputera w aucie więc nie może sprawdzić co mu dolega.
Powiedział mi, że może to być przepływomierz powietrza.Zamówiłem takowy na allegro, zamontowałem i auto bez zmnian nadal nie odpala
Jeżeli odłącze przedów od przepływomierza to (raz udało mi się do uruchomić, lecz 4sek. tracił na obrotach i zgasł).
Z tego forum dowiedziałem się jak sprawdzić błędu ECU zrobiłem jak powinienem, lecz nie mogę rozszyfrować morsa nadawanego przez komputer - nie wiem czy dobrze naliczyłem i od którego momentu się liczy i ile tych usterek mi wykazało.
Czy powinienem zanim naliczać będę odłączyć akumulator (klemy) poczekać z 15min co spowoduje (o ile) zrestartowanie komputera i wtedy sprawdzić to naliczanie ECU w morsie? (wiem, że auto powinno się naliczać na rozgrzanym silniku lecz tego nie mogę uczyć ponieważ mi nie chce się w ogóle odpalić.
dołączam, filmik z nadawanym w morsie błędami proszę podajcie jakie to nr blędów (ja naliczyłem trzy - 13 , 24 , 32 ale myślę, że źle to liczę).
Mogę jeśli trzeba wrzucić też film z silnikiem i próba uruchomienia go.
Co może być przyczyną? Proszę o odpowiedzi na gg: 6077009 , tel: 662040267 (mogę ja zadzwonić) bądz e-mail : Konrad.Wojtkowiak@o2.pl
Znacie jakiegoś mechanika w okolicach Poznania? Który byłby w stanie to naprawić?
Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocławskie Posiadane auto: Subaru Legacy Super Stadion 4WD 2.2l 1989
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 16 Mar 2014, 22:45
Temat postu:
odpalanie silnika
Witam. Nie wiem czy posiadasz jeszcze tą subarynkę. Błąd silnika spowodowany jest dwoma czujnikami w silniku tzw. położenia walu korbowego i wałka rozrządu. Te czujniki znajdują się w przedniej części silnika przed chłodnicą i przed paskiem klinowym wielorowkowym. Sprawdź połączenia elektryczne czujników i przeczyść je.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Subaru Legacy ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.